Hola World - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Cheyenne Vitalis - WaarBenJij.nu Hola World - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Cheyenne Vitalis - WaarBenJij.nu

Hola World

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

08 September 2014 | Verenigde Staten, Santa Monica

8.952 km verder en 9 uur vroeger ben ik hier aan de andere kant van de wereld.

En eindelijk ergens normaal Wifi gevonden en tijd om te bloggen. Zit nu in mijn hostel in Santa Monica en de tijd lijkt nu al snel te gaan. Donderdagavond kwam ik aan in Los Angeles waar ik het huwelijk van mijn nicht Samantha zal bijwonen. Dit alles was een verassing dus kon nog niet enthousiast op facebook los gaan dat ik in LA ben! Echt zodra ik in California ben voelt het een soort van thuiskomen want alles klopt hier het weer, de beach en gewoon de laid back life style..
It’s good to be back on the West Coast!

Maar goed mijn familie uit Florida en Indiana (Auntie/Mommy Gail, Megan en Ryan) waren ook ingevlogen naar LA om aanwezig te zijn bij de bruiloft. Dus het was een grote gekke huis bij mijn nicht Joy thuis, maar super gezellig. Ik heb hier de nicknames Import girl en Dutch cousin en sinds kort is daar ook Wifi bijgekomen. Omdat ik de hele tijd op zoek was naar wifi., want dat is echt verschrikkelijk hier! Om precies te zijn zat ik in LA county in La Mirada een plaatsje wat grenst tegen Orange county (OC).
Dus donderdag was ik aangekomen en vrijdag zijn we met de fam naar Disney Land gegaan en God ik voel mij echt oud worden, want al na de eerste rit was ik kots misselijk. O bytheway ik zit mij hier helemaal weg te zweten want het is hier bijna 30 graden!! Ik mag niet klagen, maar toch! Daarna na de beste burgerbar ter wereld geweest (tenminste vind ik) namelijk IN-N-OUT! Serious als je ooit in Cali bent ga naar deze want het is echt jammie jammie en dan de Animal style!
Ik denk dat ik nu al 10 kilo aangekomen ben want damn er is zoveel eten hier, maar ook zoveel keus.
Ben echt blij met onze 2 meter schap aan keuze voor chips in de supermarkt, want geen leugen hier is het bij 20 meter keuze aan chips en dan bedenken dat het met andere producten hetzelfde liedje is. Maar goed ik geniet vooral van het Mexicaanse eten wat heb ik dat gemist!

Zaterdag was dan finally de wedding! Het was echt super heet die dag en God zijn dank was er airco in de kerk. Was echt een mooie dienst en Sammie zag er echt moooi uit. We konden gelukkig tot het einde geheim houden dat ik aanwezig was, want pas na de dienst toen we het stel gingen feliciteren had ze door dat ik er was! Super leuk ook om de family weer te zien en weer nieuwe gezichten wat ook allemaal familie blijkt te zijn. Het feest was een grote Mexicaanse fiesta met mariachi bands en dan ook echt met traditionele kleding aan! We zijn tot de laatste uurtjes doorgegaan en ben meteen ook tientallig foto’s rijker met familie erop!

Zondag was de laatste dag van Auntie/Mommy Gail, Megan en Ryan dus deden we een quick sightseeing in LA. We zijn naar de hollywood sign gegaan en langs gereden langs al die richbiches houses up in the hills. Zelfs Ice-T zijn huis gezien ;), Rose park geweest en Pasadena. Helaas was er tijd tekort om nog de andere dingen te zien. Want echt in LA heb je een auto nodig om ergens te komen en het is hier echt huge ik denk eerlijk bijna Noord-Holland, Zuid-Holland en misschien Brabant bij elkaar. Misschien nog grote i dont kow maar ieder geval het is groot!

Ik had besloten om maandag tot woensdag in Santa Monica te verblijven om gewoon lekker bij het strand te verblijven en even alles kunnen relativeren en mijzelf voor te bereiden op mijn trip naar Suriname. Ik heb gemerkt dat ik de laatste paar weken zo stressing was en continue bezig was met van alles en iedereen. Dus het is even goed voor mijzelf om wat Che-time te hebben en gewoon lekker bij het strand te zijn en stiekem ook een beetje te winkelen ☺.

Nou vandaag ga ik lopen van Santa Monica naar Venice Beach and just chillings by the beach…
Ciao Ciaoo

(sorry voor de spellingfoutjes, ahjoo gewoon over heen lezen ☺)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Monica

Cheyenne

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 7786

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 31 Maart 2015

My Little Adventures. 2014-2015.

10 Januari 2011 - 10 Maart 2011

Indonesie

27 Oktober 2010 - 10 Januari 2011

Taiwan

01 December 2010 - 29 December 2010

Thailand

08 December 2010 - 12 December 2010

Laos

Landen bezocht: