Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Cheyenne Vitalis - WaarBenJij.nu Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Cheyenne Vitalis - WaarBenJij.nu

Taipei

Door: Cheyennevitalis

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

27 Oktober 2010 | Taiwan, Taipei

Hehe eindelijk naar een reis van 16 uur aangekomen in Taipei.. Wat een reis was dat zeg.. Eerst meer dan 10 uur vliegen naar bangkok en daar een hele tijd wachten.. En dan eindelijk naar Taipei..

In Taipei was ik echt helemaal de weg kwijt MYGOD al die letter zelfs mijn provider van mij mobiel veranderen in het chinees..
Toen besefte ik echt dat ik echt aan de andere kant van de wereld ben..

Op de airport werd ik opgehaald door een taxichauffeur die me bracht naar Diana haar huis... Echt super luxe van binnen een roltrap en daarna moet je de lift pakken.. En er zit gewoon een zwembad en een fitnessruimte in het gebouw.. Dus ik zit wel lekker binnen :D...

Morgen gaan we ff naar de Ikea (hahaha ja die hebben ze hier ook, zelfs de zweedse gehaktballen!!) en naar de nightmarket... Ik schrijf later wel wat meer over Taipei

• 31 Oktober 2010 - 18:20

Naomi!:

Ikea hahaha..!!

Is die vriendin van jou richierich ofzo:o..

:p