ILOVETAIWAN - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Cheyenne Vitalis - WaarBenJij.nu ILOVETAIWAN - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Cheyenne Vitalis - WaarBenJij.nu

ILOVETAIWAN

Door: Cheyennevitalis

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

01 November 2010 | Taiwan, Taipei

Whaaaa ik hou van dit land!!! Het eten is heerlijk, het openbare vervoer is super goedkoop, de mensen zijn supppper vriendelijke, Je hebt hier suppper leuke winkels, en het is hier gewoon suppppeer mooi...

Never nooit verwacht van dit land.. Eer eregister naar de 101 tower geweest en rongelopen en vervolgens naar de Shilin markt (oftewel alleen maar eten) gegaan. Daarnaast kan je heel leuk en heel goedkoop winkelen... Maaar jeetje wat zijn die mensen skinny want er was alleen maar one size (oftewel XS) dus dat word heelveel afvallen :D...Shilin markt was ook heel leuk .. Het is eigenlijk een hele grote tent maar daaronder allemaal eetkraampjes... MAAR LEKKER!!! Ik heb daar Oyster omelet gegeten ook wel soort van mosselen met ei en garnalen en wat salade.. echt super heerlijk..

Eergisteren naar Wulai geweest dat is een gebergte in het zuiden van Taipei.. Super mooi en heel rustgevend en weer hele andere mensen dan in de stad... Eerst kom je in een oud straatje met natuurlijk allemaal eettentjes.. Daar hebben we wat cakjes gehaald en een soort van worst gemaakt van wilde zwijn...Vervolgens moesten we een heel stuk lopen naar een bekende waterval en daar kon je met een karretje naar boven gaan en vervolgens weer met trappen naar boven... Waar je echt een prachtig mooi uitzicht had over de bergen...

Diana en ik deden onze beste tai chi oefening..(wat best lekker was zo in de natuur;) ) Daarna weer terug naar huis naar een hele lange dag in de bergen..

Vandaag zijn we naar de Golfbal gegaan een hele grote shopping centrum waar ik mijn badmutsje heb gehaald zodat ik eindelijk kan zwemmen... En ff lekker wat gegeten bij Subway... Daarna hebben we nog bij een kraampje wanton soep gegeten en hebben we een filmpje gepakt..

Aankomende week ga ik in mijn uppie naar taichung, Tainan en Kaoshiung en reis ik weer terug naar Taipei.. Ben benieuwd of het daar net zo mooi en leuk is als Taipei... Ben ook van plan om naar een weeshuis te gaan hier in Taipei om als het kan wat vrijwilligerswerk te doen.. Zodat ik wat te doen heb in de komende maanden i will see....

Ik schrijf woensdag wel weer verder....


  • 31 Oktober 2010 - 16:48

    Je Oudjes.....:

    Super vehaal en superfoto's! En mmmmm...super eten, wat ziet het er superlekker uit, wijffie..
    En je gekke leuke superfoto met superijsje...gewldig super!
    Geniet er lekker van...xxxxx

  • 31 Oktober 2010 - 18:16

    Naomi!:

    Wauwieee..

    Ik wil oowwkk!

    Schrijf gauw verder little Chiyo(:p), wacht met smart op het vervolg!:D

    Groetjesss

  • 31 Oktober 2010 - 19:58

    Rick:

    zoo ik lees bijna alleen maar over eten whaha!
    Ik moet ook maar eens Taiwan gaan :P.

    Maar dat gebergte ziet er wel Awesome uit! Net uit een film!

    xx

  • 01 November 2010 - 00:05

    Diana:

    Hoi lief... super super vet dat je een reisblog hebt!! zag et via facebook..

  • 01 November 2010 - 00:22

    Erna:

    Super leuk je reisverslag
    Groetjes, Erna.

  • 01 November 2010 - 01:27

    Edo En Diana:

    Hey che wat fijn om te horen dat je het erg naar je zin heb, lekker veel fotos maken enne geniet ervan. X

  • 03 November 2010 - 15:36

    Pa&Ma :

    ...wachten op een volgend verslag.....snurk..snurk..gggggg...

  • 12 November 2010 - 12:41

    Ietje Petitje:

    hey meid,

    WOOOOOW... lekker eten... hahaha...
    heb nou alweer trek... :(...

    Geniet ervan!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Taiwan

5 maanden trip

Recente Reisverslagen:

07 November 2010

LOVE TAINAN!

01 November 2010

ILOVETAIWAN

27 Oktober 2010

Taipei
Cheyenne

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 7811

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 31 Maart 2015

My Little Adventures. 2014-2015.

10 Januari 2011 - 10 Maart 2011

Indonesie

27 Oktober 2010 - 10 Januari 2011

Taiwan

01 December 2010 - 29 December 2010

Thailand

08 December 2010 - 12 December 2010

Laos

Landen bezocht: